Translate

torsdag 12. november 2015

Skuffeboks med staffelikort

Mitt siste prosjekt har vært denne boksen - en skikkelig utfordring for meg, 
siden jeg helst holder meg til kort og "mindre" prosjekt, 
men det var skikkelig morro å prøve noe nytt! 



Selve boksen er laget av hard papp som er kledd med mønsterark fra Maja Design sin julekolleksjon "Vintage Frost Basic" - jeg er så glad i Maja Design *elsk*



Så skulle boksen få en skuff. Den er laget med bazzill og har fått håndtak fra Tim Holtz slik at det er lett å dra den inn og ut. Føttene er også fra Tim Holtz og er superlekre!



Staffelikortet har en base som er laget av bazzill i fargen vanilla, og mønsterarkene er fra samme kolleksjon som jeg har kledd boksen med. Siden jeg for tiden har dilla på shakerkort, måtte jeg ha det med også på dette prosjektet. Teksten er en gnikkis fra Staz.

Rammen rundt motivet er punchet med kant- og hjørnepunch fra MS og perlene er fra Papirdesign.

Snøkrystallene som staffeliet står inntil, er fra Maya Road og er embosset med sølv.





Så godt som alle disse produktene har jeg fått tak i på min favorittbutikk 

Scrapomania 

- en super godtebutikk for oss papirgale! 







2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger og koselige kommentarer! Ha en flott dag alle sammen!